lördag 31 augusti 2013

Lite nytt i fönstren...

Jag har ju alldeles glömt att visa att jag gjort om lite i vardagsrummet ( om nu någon är intresserad...)







Gardinerna, lampskärmarna ( som är i ett lite grövre tyg) och kuddarna i bred manchester är köpta på Ullared.
Kändes kul med lite färg och orange känns lite lagom höstligt.

Jag måste få inflika att jag verkligen är supernöjd med allt jag köpte på Ullared. Fast det var jobbigt att trängas och köa så kan jag såhär i efterhand absolut tänka mig att åka dit igen. Fast det är billigt så är kvalitén på sakerna riktigt bra.

6 kommentarer:

  1. Åh va fint Maria! Du är så duktig på att inreda. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Jaa... Ullared ja... Jag har aldrig varit där och har svårt att bestämma mig för om jag kan tänka mig att åka dit eller ej ;) När man hör om trängsel o lååånga köer så känns det som ett klart Nej. Men sen är det ju detta med att i stort sett allt finns till bra priser och tydligen bra kvalité :) Får tänka på det en stund till. Hoppas allt går bra med bikupan och att era surrande husdjur mår bra, spännande om det blir några fina valpar är det ju också. Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen jättefint ut. Har varit till Ullared en
    gång för mycket längesedan.
    Kramar till er från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig varit där...vill både inte åka dit eller vill åka...när du har tid o lust så skriv gärna varför man ska åka dit??!! Snyggt du har gjort va mysigt!! Kram JM

    SvaraRadera
  5. Du har väldigt bra smak,skulle passa och jobba med holme styling.jag följer med till Ullared om ni ska dit före jul.Kram mamma

    SvaraRadera
  6. Snyggt!

    Kram Åsa G

    SvaraRadera