onsdag 14 augusti 2013

Moppekort- check!

Idag har vi en väldigt glad och nöjd kille härhemma.


Moppekortet är äntligen fixat!
Så skönt förVictor att ha det här överstökat, för nu har han verkligen varit jätteduktig och pluggat stenhårt.
Moppeboken ska han bränna säger han för han vill inte se den igen...
Och på Instagram skrev han " Bye bye cykeljävel" Haha.
Jag antar att han känner en enorm tillfredställelse och frihets känsla nu:)






Och samtidigt som jag är så himla glad för Victors skull så är jag samtidigt så ledsen för det här med Perra. 
Vi har ju sorgen inpå oss varje dag, den är vår vardag, men det här gjorde att slumrande känslor blossar upp och tårarna kommer så fort jag tänker på det...det gör väldigt ont.

Och- mitt i allt detta så har vi Atlas på besök idag och det går vilt till kan man lugnt säga... Jag har tappat räkningen på hur många gånger de har varit ihop...






Livet- i en salig röra...Allt på en gång. Tårar, skratt, glädje och sorg. Och så lite hundparning på det...

4 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS VICTOR, vihar tänkt på DIG hela
    dagen.

    KRAMAR från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Victor :) Simon fick också kämpa hårt innan han (efter många försök) klarade provet. /Veronica Haglund

    SvaraRadera
  3. Underbart att Viktor fixade mopedkortet,Stort grattis :-)

    Spännande med Pixis kärleksmöten.
    Förstår att känslorna svängar/kram Lena L

    SvaraRadera
  4. Träffade Victor i ishallen samma dag jan klarade o kortet o som sagt Nöjd grabb :-) Ledsamt med din morbror...förstår att det river upp känslor o tankar :-( Kramar till er allesammans // Ida

    SvaraRadera