fredag 30 augusti 2013

Fredag kväll...

Ständigt, ständigt så har jag en hund i knät. Så fort jag sätter mig ner så ska det bäddas runt och bökas innan hon kommer till ro.
Reser jag mig upp så följer hon efter.
Ibland får jag gå på toa själv, oftast inte.
Och inte duger det med Peter eller Victor, det ska vara jag!
Ska jag vara ärlig så är det ganska skönt när vi lägger in henne i buren för natten där hon sover. Hon är väldens goaste hund, men just nu är det lite plåster varning...
Jag hoppas att det här är ett tecken på att hon är dräktig, för så här brukar det inte vara efter vanliga löp.





För övrigt så har vi fredagsmys här hemma. Vi har käkat grillad kyckling, hällt upp lösgodiset och så ser vi på Fångarna på Fortet. Väldigt lugnt och skönt:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar