tisdag 27 augusti 2013

Jag klagar icke! :)

Den hör sommaren tycks aldrig vilja ta slut... Jag kommer knappt ihåg när det var en dag med dåligt väder sist...!
Eftersom jag jobbar halvdagar två dagar i veckan så passar jag på att njuta riktigt ordentligt och verkligen lapar i mig D vitaminer. Tror det kan behövas den kommande vintern:)


Annars har jag inget speciellt roligt att berätta. Dagens happening var en tur till Ica ( och jodå, vi lyckades att med att bara handla 1 gång förra veckan).
Igår konstaterade jag att man inte kan täcka för binas flusterhål med frigolit... De äter nämligen upp det. Man lär så länge man lever. Nu får jag klura ut något annat att täppa till med...

Vad gör ni? Har ni lika mycket "vardag" som jag?




4 kommentarer:

  1. Va spännande det är att läsa om ditt bisamhälle!!!! Va duktig och driftig du är Maria :) Jag njuter av solen, jobbar och har ÄNTLIGEN börjat träna på Spa! Fantastiska Bodybalance❤Hoppas vi ses framöver. Kram Lotta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Själv har jag varit riktigt lat och skippat träningen på SPA hela sommaren. Hoppas jag finner inspiration att komma igång igen i höst. Ett pass body balance vore kanske inte så dumt:)

      Radera
  2. Ja Maria, du undrar vad vi gör. Jag har torkat ur garderoberna
    och städat litet i badrummet. Nu har vi ätit middag, Sven sover
    och jag skall sätta mig och läsa svensk damtidning och äta en
    glass.
    Kramar till er.

    Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svensk Damtidning är min favorittidning. Lagom med skvaller och fina bilder på kungligheterna.
      Vi kanske kan få komma förbi nån helg framöver på en kaffe? Det vore kul att ses igen tycker både jag och Peter.
      Kram på er!

      Radera