måndag 19 november 2012

Måndag kväll och första mötet avklarat...

Hej på er!

Nu är det måndag kväll, och jag har precis sjunkit djupt ner i soffan.
Ikväll har styrelsen för Julias minnesfond haft sitt allra första möte.
Vi har tillsammans med de vi valt suttit och fikat en stund och pratat och lärt känna varandra lite bättre.
Vi har pratat om Julia, om oss själva och vad vi vill att fonden ska betyda och stå för i framtiden.
Vi har också fått med oss några nya idéer och förslag för fonden som vi tyckte var bra.
Ursprungstanken kommer vi alltid att följa, men vi vill undvika att sätta begränsningar som gör fonden för "smal".
Och det känns skönt att vi äntligen är igång med det här. Tills nu har vi ju bara haft ett bankgiro där alla pengar samlats, och så våra idéer hur allt ska skötas och delas ut till barn i kommunen... Nu känns allt lite mer verkligt.
Och igen vill jag säga TACK till alla personer, vänner, släktingar, Fonus, föreningar och företag som stödjer vår ide! Utan er skulle det inte bli någon minnesfond!
Ni hjälper oss att hålla Julias minne levande och för det är vi väldigt glada och tacksamma!


Nu ska jag fortsätta att slappa i soffan en stund med Pixi innan det är dax att ta kvällen.

Gonatt!


2 kommentarer:

  1. Många varma kramar till Er! Vad bra att det känns fint för er med fonden och de ni har runt omkring er med den. Ta hand om er <3 // Ida

    SvaraRadera
  2. Jag är övertygad om att Julia var med er och sa sitt ord genom er. Det blir säkert väldigt bra och så glada dessa barn kommer bli i framtiden. Sen blir jag ju alldeles kär i Pixi, vilka ögon :))
    Kram!

    SvaraRadera