onsdag 21 november 2012

Klapp på axeln...


Igår kväll gav jag mig själv en stor klapp på axeln!
Jag masade mig äntligen iväg till SPA för ett pass, efter 7-8 veckors "vila" (läs lathet)...
Jag körde Body Pump och hade de vikter jag brukar köra på just det passet innan min långa vila, så jag är lite mörbultad och öm i kroppen idag. Och jag gissar att det kommer att vara än värre imorgon:)

Men viktigast av allt är att jag fick blodad tand, för det är ju så kul bara man kommer iväg. Även om man är trött och frusen innan och har 1000 undanflykter så är det så himla värt det! Efteråt har man en skön känsla i kroppen, dagens stress har farit all världens väg, och inte minst så sover man väldigt gott på natten. Iallafall är det så för mig. Och inte minst så producerar kroppen "må bra hormoner" när man tränar, och det kan jag behöva just nu!

Så - nu finns det inga undanflykter, nu ska jag igång på allvar igen!


2 kommentarer:

  1. Det är verkligen en energikick att träna :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Heja dej:) som du säger så är det himla gött efteråt:) vi kanske ses frampå. Men jag håller mig till Bodybalance jag;) kram Lotta.

    SvaraRadera