onsdag 21 november 2012

Ikväll....



Ikväll ska jag se något på bio som jag längtat efter väldigt länge....





Jag har läst alla böckerna, och sett alla filmerna... och även fast jag är vuxen och förståndig så kan jag inte låta bli att bli lite kär i hela storyn.
Sista filmen som släpptes för ja, vad kan det vara...ca 1 år sen var jag och Julia och såg, och vi läääängtade efter att den här sista filmen skulle släppas så att vi fick se hur det skulle gå för Bella....

Ikväll ska jag istället se filmen  med Felicia, Ronny och Lenas tjej, men Julia kommer att vara med mig ändå på något sätt. Det har jag bestämt!

Återkommer med en recention när jag sett filmen.

1 kommentar:

  1. Julia finns alltid med oss vad vi än gör.Hon bor i mitt hjärta hela tiden,är så tomt utan henne.Är ju på hennes skola nu och jobbar och där är hon otroligt saknad.Var en jobbig dag igår med mycket tårar.Ha det nu så bra på filmen med Felicia så ses vi ikväll,ska bli mysigt att sova hos er.Massor med styrke kramar mamma.

    SvaraRadera