lördag 17 november 2012

Lördag eftermiddag....

Pixi är precis nybadad efter en blöt promenad till kyrkogården där vi tänt nya ljus, och nu ligger vi och myser under en filt båda två.
När hon är blöt i pälsen blir hon lite frusen av sig och kryper gärna tätt intill.

Farsen igår var jättebra! Har ni inte sett den än och är i Sunne så kan jag varmt rekkomendera ett besök!
Som jag berättade förut är jag ingen vän av farser men den här var faktiskt riktigt rolig, och som Maria sa i en av kommentarerna så var städerskan den som var allra bäst! Många roliga skratt blev det!
Klockan blev halv ett inatt innan jag trillade i säng, vilket betyder att jag var vaken i 20 timmar, och fast jag sov gott inatt tack vare en bra hostmedicin så känner jag mig lite " sleten" nu.

Familjen Lundström kommer till oss ikväll på mat och lite spel, så det är nog bäst jag lägger ihop ögonen en liten stund nu så jag orkar med.
Peter ska fixa maten ikväll, och själv har jag rört ihop en mjölkchoklad pannacotta som jag hoppas ska smaka bra ihop med lite hallon....

Hoppas ni därute får en mysig lördagkväll!

Kram på er!



2 kommentarer:

  1. Ja visst var farsen bra! Städerskan var ju helskön :) Mysigt med Pixiemys, å det ser ut som hon sprungit runt lite här på bloggen också ;) Hoppas ni får en bra lördagkväll, vi ses kanske i ishallen imorron. Kramar från Ida

    SvaraRadera
  2. Vilken söt bild på Pixi och kul med nya tassar på bloggen :))
    Det finns så himla många söta och bra "tröjor" och västar som man kan sätta på sina hundar. Vissa hundar är faktiskt inte lämpade att vara i vårt nordliga klimat, så man måste klä på dom. På Hööks finns det lite att välja på, men är man händig så kan det stickas en alldeles egen uppsättning.
    Kram!

    SvaraRadera