måndag 30 juni 2014

Olles vänner...

Såhär hittar man oftast Olle på morgonen...


Han har hasat sig ner en bra bit från kudden på något märkligt sätt... Och så ligger han och pratar med alla sina vänner. Det är ett väldigt joller vill jag lova!
Jag försöker rada upp dem lite fint på kvällen så att han ser dem bra på morgonen.

Och när han får syn på någon av oss så blir han själaglad och fyrar av världens sötaste leende!



Jag är verkligen ingen morgonmänniska, men när jag ser det här så blir jag på bra humör med en gång! 
Han är bara 2 månader, men sprider redan en sån glädje runtomkring sig... Vilken gåva det är att få uppleva det här en gång till:)

6 kommentarer:

  1. Herregud han är så himla gullig, hjärtat måste sprängas varje morgon :-D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör det! Det händer att jaguarer och grinar brevid sängen ibland, bara för att han är så himla fin. Mammahormoner....

      Radera
  2. Mormors hjärta såååå go och söt.Han har berikat livet otroligt mycket.Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Hy hy , he is really a sunshine every morning . Paul was the same , always good humoured. Hugs

    SvaraRadera
    Svar
    1. I think Paul still always is good humoured, just like his mother:)

      Radera
  4. Åh han är verkligen helt underbart söt! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera