söndag 29 juni 2014

Hantverksmässa...

Ännu en dag med ledsamt väder, och jag känner att energin är lika bortflugen som solen. Blä för regn och rusk! 
Men istället för att sitta hemma och deppa över dåligt väder så åkte jag och min kära mor till hantverksmässan i Brunskog. Jag tror det är 7:e året i rad jag är där! Mycket fint att titta på, och även om jag hade bestämt mig innan för att inte köpa något speciellt så följde ett par saker ned hem ändå. Men det var bara " bra att ha" saker! 
Bl.a. en hållare till hushållspapper. Vi hade ingen och sen förut och den här med riktigt gotländsk fårull på var bara så söt! 


En litet fat med hjärta på...

  
Och så två små skålar. Perfekt till snacks eller motgonfilen. Dessutom ser jag nu att de matchar köksbänken perfekt:) Jag har två sen förut i samma storlek fast andra mönster...


Att gå och strosa runt med en snäll mamma är heller inte fel...
Till Olle köpte hon en fin tavla som nu hänger över hans säng ( som idag varit obäddad) 



Och jag fick lite ätbart... En burk med äppelchutney samt min favoritfetaost!

Tack snälla mamma för en mysig dag!




1 kommentar:

  1. Ja det va jätte mysigt.Får vi ta som tradition att vi åker till Brunskog ,denna mässan ör såååå fin.och få mysa och goda med Olle och er är underbart.Kram

    SvaraRadera