torsdag 12 juni 2014

Snart helg...

Snart helg, och snart skolavslutning för Victor.
Imorgon bitti går vi upp tidigt för att hinna till kyrkan och se skolavslutningen där.  Framåt eftermiddagen ska han åka "fin bil"  runt i Sunne och sedan blir det lövad balvagn med klassen till en middag som skolan anordnar varje år för niondeklassarna. Han har fått en ny kostym, och idag har han varit till frissan och blivit snaggad. Ni må tro att han är/kommer att bli tjusig. Lovar att visa bilder på det i morgon kväll.

Idag kom det ett väldigt roligt brev och kort med posten...


Inbjudan till Olivias dop, samt ett kort till mig. Klart att jag vill! Jag blir stolt och rörd över att bli tillfrågad om ett sånt fint uppdrag!

Ikväll har vi haft finbesök här på Floragatan. Min mormors syster Anna-Lisa har varit här och hälsat på. 



Vi var och hälsade hemma hos henne i Januari, och nu ville hon se vad det var för krabat som gömde sig i magen på mig. Olle satt länge i hennes knä och myste. Roligt att de får träffas när hans egen gammelmormor inte finns kvar här hos oss.






1 kommentar:

  1. Goa moster Anna-Lisa och Olle,vad kul att du ska va fadder på Olivias dop det va du på Leos också.Tack för en jätte trevlig kväll igår med er alla.Kram mamma

    SvaraRadera