onsdag 2 juli 2014

I Karlstad...

Igår åkte jag Victor och Olle ner till Karlstad för att hälsa på Malin och barnen. Jag vet att vi ses sjukt ofta nu, men det är så himla mysigt! Och så har vi hur mycket som helst att prata om. Vi avhandlar viktiga ämnen såsom amning och ersättning. Blöjstorlekar. Kläder. Smakportioner. Vaccinationer och 1000 andra saker. Faktum är att jag aldrig känner att vi hinner prata klart, så nästa gång jag åker till henne så ska jag stanna kvar till sent eller sova över. Då kanske jag blir nöjd:)

Iallafall så tog vi en promenad ner till stan.


 Jag hade lovat Victor en gofika på Carli glass, och gott var det verkligen!






Olle testade Olivias matstol, och vinkande konstatera att det inte riktigt är dax att sitta upp än, lite för vingligt...men väldigt spännande med Olivias leksaker!



Det var ungefär vad vi hann med innan det var dax att åka hem till Sunne igen. Hoppas vi kan ses snart igen:)








1 kommentar:

  1. Så mysigt att ni träffas ofta med era juveler.Carli glass är världens goaste och det är ett mysigt cafe.Ja sova över hos Malins familj skulle nog va gött för dig.Finns så mycket roliga affärer i kd också och många cafeer och sen kan ni ju gå till badhuset med barnen.Kram mamma

    SvaraRadera