onsdag 2 juli 2014

Nyfrissad!

Idag har jag varit hos frissan, och eftersom ingen här hemma uppmärksammade att jag var fin i håret så jagar jag väl lite uppmärksamhet här istället...hehe

Tyvärr tar jag väldigt dåliga selfies, men jag tror ni ser skillnaden.

Före: tofs all the time...så himla tråkigt! Så blir det när det blir för långt på mig. Jag orkar inte ha det utsläppt...



Efter: lite busigt uppklippt, oh betydligt kortare. Nu kommer jag trivas ett bra tag, och nästa gång ska jag inte vänta för länge innan jag klipper mig igen.








9 kommentarer:

  1. Hej! Länge sedan jag kommenterade här... Du blev jättefin nu! Roligt o följa din Olle han har blivit så stor nu! Ha en bra dag! Kram JM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack JM! Kul att höra från dig igen, fast jag inte vet vem du är...:)

      Radera
  2. You just look great !! I like to see you so relax :) hugs , have a nice day

    SvaraRadera
    Svar
    1. Txs Monique:) Hav a nice day you too:)

      Radera
  3. Ja, Maria jättefint. Jag väntar på Lennart han skall skjutsa mig till frissan,
    jag skall klippa mig. Lennart skall hit till Deje och ta konfirmandkort.
    Hälsa dom goa pojkarna (alla tre).
    Kram från Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du blev nöjd med håret Ulla! Kram på dig:)

      Radera
  4. Jättesnyggt!!!!! :-)

    SvaraRadera
  5. Snygg frissa :) Apropå selfies så ska du ta kortet närmare ansiktet, detta är ju en mil ifrån skulle mina tjejer säga. Malin tar selfies lika ofta som hon sväljer, alltså det har blivit ett ticks :/ Om inte Viktor lär dig, så har han säkert tjejkompisar som kan detta galant.
    Störtsköna bilder på dina grabbar, man blir ju bara så glad :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Victor tar också en hel del selfies. Jag aktar mig noga för att komma för nära spegeln med kameran. Finns för många skavanker på nära håll:)

    SvaraRadera