måndag 25 november 2013

Valparna 6 veckor...

Och det är med en viss lättnad jag kan berätta att alla 3 som vi inte ska ha kvar är tingade.

Bertil flyttar till Madde ( Tentipi kollega) i Firshaga.
Rosa flyttar bara några 100 meter till min chef och Tentipis VD. Han är dock lite allergisk så det blir hans döttrar & fru som kommer att ta hand om Rosa. 
Pelle blev utsatt på blocket i for kväll och idag på lunchen var han "paxad@ av en familj i Åmål.
Och Doris stannar kvar hos oss eftersom jag tror att det blir lugnast för oss med två tikar.

Det är full fart hemma nu både morgon och kväll vill jag lova. De är underbart söta men oj vilket tempo!

Här är bilderna på Pelle som jag använde på blocket.


Söt va? :)

2 kommentarer:

  1. vad bra att valparna får så bra hem.Kul att Rosa blir kvar i Sunne och att Bertil kom till Madde och barnen.Dom är ljuvliga valparna.Pixi är en fin mamma och ni har gjort detta så bra.Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, oj,oj vilken söt kille! :)) Åh om jag inte vore allergisk........ Då... :-D
    Kram/Anna-Karin L.

    SvaraRadera