måndag 25 november 2013

Vagnen...

Såg att någon var nyfiken på vilken vagn jag bestämt mig för...och det delar jag gärna med mig av:)

Jag har lusläst många barnvagnsrecentioner för jag vill verkligen ha den vagnen som passar mig allra bäst, och resultatet efter att jag även klämt och känt och provkört är att jag ska ha en Brio Smile!

Den har allt jag önskar.
Är lätt att köra, vänder på en femöring, har både ligg & sitt del, samt en bilstol som går att koppla på chassit om bebisen tex sover när man ska in en affär.

Och jag tror det får bli en svart med grå sufflett.








Bättre bilder finns tex på babyland.se

Åh vad jag tycker att detta är kul! Det finns så mycket fina bebis saker att välja på idag och när vi vet vad det blir känns det extra roligt att kunna förbereda.

Har någon som läser har erfarenhet av de produkter jag skriver om eller liknande får ni gärna dela med er av era åsikter.

Det blir mycket " jag tycker" i dessa inlägg för Peter ger inte detta riktigt samma prio som jag. "Bara vagnen rullar duger det gott" - typ...ja, ni förstår säkert.


3 kommentarer:

  1. den va jättesnygg.Längtar tills april och eran son kommer vilken lycka.kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog avvaktat lite med att bestämma mig för Smile Maria, den har haft ENORMT mycket reklamationer sedan den kom i vårvintras, och nu är produktionen stoppad till januari. Inga förbeställda Smiles levereras då de har haft massor av problem med chassi, framhjul, handtag som glappar. :( Provade du Brio Go också? Den har vi, och är enormt nöjda med! Finns vinterhjul till den med. Nya Brio Go Next som kommer i början av 2014 har lufthjul precis som Smile. :)

    SvaraRadera
  3. Hej Bodil. I affären berättade de att produktionen var stoppad för smile och att inga nya levereras förrän tidigast i januari...
    Jag provade även go, men det var smile jag föll för.
    Funderar även på att köpa en beg Emmaljunga i klassisk stil och ha som extravagn. Då har jag både och sen:)

    SvaraRadera