tisdag 5 november 2013

Tisdag...

Idag på lunchen fick jag sällskap hem av min Tentipi kollega Madde.
Hon var med hem några dagar innan Pixi valpade och var nu nyfiken på vad som gömde sig i tjocka magen...
Hon lyfte upp lilla Bertil i sin famn och blev helt såld!


Nu skulle hon hem och rådgöra med dina killar om detta ska bli årets julklapp till familjen....
Och jag kan bara hålla tummarna. Jag vill så gärna att de ska få bra hem hos människor jag känner till.

Vi här i familjen har också tagit ett beslut under helgen. Vi ska inte behålla Doris utan det blir istället Pelle som stannar kvar.


Victor har verkligen fastnat för lilla Pelle och att då skicka iväg honom till en annan familj går bara inte. Jag har rådfrågat en vän och det ska kunna funka bra, bara vi kastrerar i tidig ålder.

Det här beslutet samt att vi hittade PRECIS sådana skor han ville ha gjorde det här till en riktigt bra helg för gossen:)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar