söndag 24 november 2013

Hej på er!

Min tid vill inte riktigt räcka till den här veckan och då får bloggen stå tillbaks. 

Tänkte ändå bara titta in lite snabbt och säga hej, berätta att vi alla mår bra.
Valparna växer och frodas och nu är två tingade:)

Igår var jag mamma och syrran på shoppingtur i Karlstad. Vi besökte bl.a. En barnvagns affär och jag har sett ut den perfekta vagnen som jag vill köpa lite längre fram. Vilken uppsjö av vagnar det finns att välja på. Det gäller att provköra, klämma och känna innan det går att bestämma sig.

Vi var också in i en tapetaffär och shoppade till blivande bebisens rum.
Visar mer om det senare.

Och så rundade vi av på Ikea med mat och inköp av ljus inför alla mörka kvällar.


Idag har jag haft en riktig hemmadag där bl.a. en av valpköparna hälsat på.
Jag tror det var kärlek vid första ögonkastet mellan Bertil och Liam:)


På eftermiddagen innan solen försvann blev det en kort tur i skogen för att hämta hem en ute gran. Hittade några fina gula kantareller som stog frysta och stiliga i mossan. 



Peter och Victor har tillbringat helgen i ishallar. Igår i Forshaga där det blev förlust, och idag i Arvika där det blev vinst.

Och just nu önskar jag att helgen innehöll en dag till. Lediga dagar går alldeles för fort...:(


2 kommentarer:

  1. varit jättemysigt och umgåtts med er i helgen.Tänk att bli mormor 2 ggr nästa år så härligt.Vagnarna va jättefina och tapeten till babyrummet också.Massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Vad bliiiir det för vagn då?! :D Sjukt nyfiken, vagntokig som jag är!

    SvaraRadera