söndag 9 oktober 2011

Utan mobil....

...har jag varit halva veckan.
Det har varit en riktig pärs! Jag har kännt mig väldigt avskärmad och nästan lite handikappad utan den.
Jag lyckades ladda ur mobilen totalt, och när jag skulle knappa in min PIN kod så fick jag totalt hjärnsläpp och kunde inte komma ihåg vilka siffror det var. Pappren med koderna var spårlöst borta...

I fredags lyckades jag övertyga Halebop att hela företaget skulke kollapsa om jag inte fick koden via mail, och tillslut gav de med sig och mailade mig uppgifterna efter att jag hade svarat på lite kluriga frågor. Bla vem jag ringt sist, vem jag sms:at sist osv...
Till saken hör att jag gör tulldeklarationer med hjälp av koder som skickas till mobilen, och det är bara jag som gör sånt på jobbet. Och vi hade en chaufför med en färdiglastad lastbil som gärna ville åka iväg till Norge, och komma hem före helgen.
Men slutet gott, allting gott. Jag fick mina koder, chauffören kom iväg lite försenad, och nu har jag lärt mig en läxa och har skrivit ut mina koder och sparat dem, både hemma och på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar