tisdag 25 oktober 2011

Fast anställd!





Idag drar jag lite extra på smilbanden, för nu är det klart att jag blir kvar på JL Toppteknik.

Jag har alltså ett fast jobb igen! Min provanställning är över, och chefen vill gärna att jag är kvar. Det var lite kul, för han frågade faktiskt om jag ville vara kvar...och det ville jag såklart!

Jihoooo!





Lite extra spännande på jobbfronten är att det byggs nya lokaler åt både oss, och de andra företagen som vi camperar ihop med idag. Så här görigt och fint är det just nu på byggplatsen...Men om sisådär 12 månader så kommer vi att ha en ny kontors & industrilokal, skräddarsydd efter våra bohov på 3000 m².





 



3 kommentarer:

  1. Klart att han ville ha kvar DIG!! Vem vill inte det?

    SvaraRadera
  2. Grattis Maria till din fasta anställning.många kramar mamma.ses ikväll på mat och bad i tunna. Blir kul för er nästa år att få nya fina lokaler

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Bjelfen, vem skulle inte vilja ha dig som anställd?
    Stort grattis!!

    SvaraRadera