fredag 21 oktober 2011

Tända ljus...



Ikväll har jag och Peter & Julia varit på kyrkogården.
Någon typ av konsert höll på i kyrkan, och jättefin musik strömmade ut genom dörrarna. Jag blev så himla sugen på att gå in & bara sätta mig och lyssna.
Men- jag kände mig inte helt bekväm med att smyga in i mjukis kläder...jag får försöka vara bättre klädd när jag ska vara kulturell:)






Vårt mål med besöket var att tända ljus på några gravar. Peter har en syster och sina föräldrar begravda på kyrkogården, och vi försöker tända ljus hos dem några gånger varje höst och vinter.
I kväll tände jag även ett ljus för min farfar i minneslunden.

Det känns så skönt i hjärtat när man gjort det där besöket, och skänkt de man saknar så mycket en tanke eller två.

1 kommentar:

  1. Hehe. Ja, vi får se till att göra det snart! Va ju ett ta sen. Men nu är det såå mycket jobb. :/

    SvaraRadera