måndag 31 oktober 2011

Ledig förmiddag....






Vilket fint väder det blev på min lediga dag!
Solen skiner och det är 5 grader varmt ute. Härligt!

Fågelmaten har stelnat till under natten, och så här blev resultatet...
Hoppas fåglarna tycker om det!



Jag gick ner i skogen bakom oss, och hämtade hem en stor gren som jag klippt till, och hängt upp lite av varje i. Som ett litet smörgåsbord åt alla fåglar.

Redan efter 10 minuter var det full aktivitet i trädet!



Bakom vårt hus står ett träd som är alldeles citrongult och lyser upp i höstmurret.


Eftersom Wilma är lite till åren vill jag inte dra ut henne på några långpromenader, utan vi höll oss i skogen och på vår tomt på förmiddagen.
Båda hundarna var lösa och de sprang och småbusade hela tiden, men så fort jag hojtade till så kom de till mig direkt och satte sig fint precis framför mina fötter. De visste att jag hade något gott i min jackficka:)


The Grand Old Lady

Och Studsbollen
Just nu ligger de och snarkar ikapp i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar