söndag 9 oktober 2011

Ett bortglömt spel...


Kommer ni ihåg Alfapet spelet?

Ett spel som jag spelat ett fåtal gånger under min barndom, och som mest har stått och samlat damm i ett skåp- tills nu!

Den senaste flugan i app värden stavas WordFeud och är just ett alfapetspel. Jag har precis laddat hem det själv till telefonen, och jag är helsåld!

Igår spelade vi tillsammans med Ronny och Lena och idag har vi dammat av spelet här hemma och spelat det flera gånger.
När inte jag och Peter kan vara med så sitter barnen själva och spelar.

Tänk att man kan ha så kul med bokstäver:)



Så här såg vårt senaste spel ut...och ja, -vi är ganska tillåtande i vår familj:)

2 kommentarer:

  1. Tack! Blev riktigt nöjd med den. :)

    SvaraRadera
  2. Åååå vad roligt det är!! Vad heter du? Adda mig "MaddyLj"!!!
    Jag tror det kommer bli ett sånt i julklapp i år, vilken klassiker!!!

    SvaraRadera