torsdag 20 oktober 2011

Nu har snälla mamma varit i farten igen!




Bloggade det här inlägget från mobilen igårkväll- och nu är det spårlöst borta!
Undrar vart det det tar vägen? Skickar jag till någon annan stackares blogg måntro....?

Så, nu gör jag ett nytt försök!

Shoppade en skänk för en billig peng på min favvo loppis i somras, men efter ett tag kändes den mörk och murrig, eftersom den var ek brun.
Riktigt mörkbrun alltså!
Och nu är jag inne i en riktig vit period. Ingen bra kombo!

Nu har jag sån tur att jag har en mamma som älskar att måla:)
En burk halvblank färg, och några dagar senare är skänken ommålad, och lagom shabby...mamma har slipat lite på kanterna, samt på utsirningen i dörrspeglarna så det blev alldeles lagom "slitet".

I love it!


Nu står skänken i vår grov entre i källaren och bjuder på massor av bra förvaring!








Tack snälla mamma för hjälpen!




1 kommentar:

  1. Den va jättekul att måla och blev verkligen snygg i eran groventre.hoppas jag får någon mer möbel snart. och tvbänken blev ju kanon i vitt. kram mamma

    SvaraRadera