måndag 3 oktober 2011

Teaterbiografen....



Ikväll är det min egoevening...



Ikväll skulle jag se Niceville när den ändå visas på hemmaplan. Det är väldigt bekvämt att åka hemifrån 5 minuter före bion börjar, och att få parkering precis utanför dörrarna. Gratis parkering dessutom:) Det har de inte i Karlstad!

Fast jag ska nog inte gå på bio i Sunne...sist det begav sig skulle jag och mamma se Svinalängorna. Då funkade inte filmen alls, och alla fick gå hem.

Idag fanns det ingen text på filmen, de trixade och fixade ett tag, men meddelade sen att det inte gick att fixa till...visserligen förstår jag engelska väldigt bra. Men sydstats dialekt kan vara svår att hänga med i, och för att få ut mesta möjliga när jag ändå läst boken och så, bestämde jag mig för att avbryta mitt biobesök, och se den en annan dag- med text istället.

Istället ska jag ägna kvällen åt en kopp the, och sepå Hollywoodfruar.


Ska bli intressant att se vad "supermorsan" Gunilla Persson tvingar sin fina lilla dotter att göra den här veckan...

1 kommentar:

  1. Jaa, den är super fin! :) Vi är riktigt nöjda. Skönt att den äntligen kom!

    Tack så mycket. :D Han överraskade mig riktigt ordentligt. :D

    Kram Kram.

    SvaraRadera