tisdag 25 oktober 2011

Kevin Murphy



Jag ville passa på att tipsa om ett nytt hårvax jag köpt.
Jag har aldrig testat märket förr, jag har varit ett troget Lanza fan i flera år.... Men när frisören tog fram den här fina asken som fasktiskt påminner om en gammeldags tvålask och började prata sig varm om märket, så blev jag sugen att prova.

Och jag blev inte besviken!

Doftar jättegott!


Vaxet är lagom kladdigt, och ger bra stadga.
Dessutom motverkar det frissighet vilket jag kan ha problem med ibland...

Hela styling programmet från Kevin Murphy är uppbyggt på kroppsvård, och det betyder att om du får en kludd kvar med vax i händerna- smörj in det som handcreme!

Frissan som alltid har problem med torra händer har blivit bra tack vare dessa produkter.


Jag kommer absolut prova fler produkter ur sortimentet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar