måndag 5 oktober 2009

Måndag kväll

Jaha, vad gör man efter en vanlig jobbdag när man inte är på hemmaplan då? Ja, inte vet jag, för nu börjar jag bli ganska rastlös...
Efter jobbet gick jag igenom Arvidsjaurs affärer, och det gick ganska snabbt. Den affären som jag skulle till, som hade barnkläder, hade redan stängt...
Jag hoppas verkligen att jag hinner dit någon annan dag. Jag blir nog inte populär hemma om jag kommer hem utan presenter. Jag fick ju liksom åka på nåder för barnen, om jag hade med något fint hem....

Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att kvällen ska gå fort. Jag har ätit mat- väldigt sakta. Och jag har lusläst tidningen, och kollat alla bloggar och FB...
Kommer städerskan hit finns det risk för att jag hjälper henne ikväll med storstädning. Så illa är det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar