måndag 5 oktober 2009

En arbetsdag i Moskosel

Idag sitter jag på en ny arbetsplats. Jag fixar lite kontorsarbete efter min och Lenas helg i Arjeplog.

Det har varit en riktig tjejdag på fabriken, med trevligt småprat runt fikabordet.

På bilden sitter Siv, Therese, Doris och Karin och jag och fikar.





Och så här ser det ut i produktions lokalen.

Bord och symaskiner i en salig röra.

Och här sitter Siv och syr på en Stratus duk.



Det var riktigt skönt att få jobba inne idag. Och kul att få träffa kolegor man inte ser så ofta! Men imorgon är det dax att bege sig ut igen. Så jag håller tummarna för att det inte blåser. Att solen skiner så det blir varmt. Och sist men inte minst- att det kommer MÅNGA och köper tält. Det var väl inte så mycket begärt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar