fredag 2 oktober 2009

fortsättning på fredagen...

Sådär ja! Nu är jag äntligen tillbaka på mitt mysiga rum på Silver Cross 45, som vandrarhemmet heter där jag bor. Och inne på rätt dator, så jag kan ladda upp bilderna från idag.

Dagen har varit ganska lång och kall mot slutet. Vi sålde bara till en kund, men otroligt många jar varit intresserade, och återkommer förhoppningsvis imorgon, lördag.

Så här såg det ut på vår plats.


Och så var jag tvungen att ta ett kort på Sveriges djupaste sjö, Hornavan.


Med min mobilkamera, som inte vill som jag vill ibland....här blev det visst väldigt suddigt!
Nu väntar en varm dusch, sen bär det av hem till Lena för lite fredagsmyyyys.
Tacos och Idol. Kan det bli bättre?


1 kommentar:

  1. Vi kommer att sälja massor imorgon!! Idag var det bara uppvärmning...

    SvaraRadera