tisdag 6 oktober 2009

Dagen i Malå

Nu är jag "hemma" igen i mitt 25 gradiga rum på Silvercross. Det här varma rummet är sååå skönt att komma hem till när man frusit ute en hel dag!

I dag har jag varit duktig och dokumenterat hela dagen...
Och så här har min dag varit...

Påklädning kl 8. Tres chic i långkallingar...
Efter det kommer tre lager med tröjor och byxor!
Nu är vi framme i Malå.
Konrad och jag firar att vi monterat upp alla tält med en kopp kaffe.

Och så här såg det ut på Ica parkeringen i Malå idag.



Snyggt monterade tält i en lite mer närgående bild...



I det stora tältet syns en kär vän...kaminen. Min räddning när fingrarna är stelfrusna.



Och så här tillagas lunchen en typisk arbetsdag här uppe i norr.
Pytt i panna stekt på en kamin...



Och till eftermiddagsfikat, en bulle värmd på samma kamin...


För övrigt så har dagen inneburit tre sälj. Och två kunder ska återkomma till Norsjö imorgon, efter en natts funderingar och vådor om tältinköp. Jag hoppas att de dyker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar