torsdag 15 maj 2014

Tiden rusar...

Dagarna bara flyger iväg och det känns som om veckorna består av måndagar och fredagar...fast jag går hemma och skrotar på dagarna så kan man ju tycka att det skulle vara långtråkigt- men icke! Jag hinner knappt reflektera över dagen som varit förrän det är dax att påbörja en ny...! Och varför jag reflekterar över detta? Jo, idag blir Olle fyra veckor!
Han är fortfarande så liten, men ändå har så mycket hänt med honom sedan han föddes... Senaste dagarna har han börjat ge oss små leenden som är "to die for". Så söta att mitt hjärta smälter. 














3 kommentarer:

  1. Va jätte mysigt och vara med er idag och mysa med Olle och dig,han är ju en riktig goding.Kram

    SvaraRadera
  2. Oh vilken GODING , som blir mer och mer lik storebror . Kommer snart och snozar igen .Ha en trevlig helg / kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han blir mer och mer lik Victor:) Många miner och rörelser han gör känner jag igen från när Victor var bebis.
      Du är välkommen att gosa på Olle när du vill fina faster:)

      Radera