måndag 12 maj 2014

Bilder...

Hej gott folk!

Just nu är det fullt upp med att fixa olika saker till fonden. Det är många önskningar som vi ska försöka uppfylla, och jag och Peter gör vårt allra bästa för att det ska bli så bra som möjligt.
Vi fixar så fort vi får en ledig stund över.

Jag förstår att ni är nyfikna på hur Olle mår och här kommer lite bilder på guldklimpen som jag tror mår som en prins. 
Idag har vi varit till BVC tanten igen och allt ser bra ut, viktkurvan går stadigt uppåt:)

Spanar in handen...



Myser med brorsan i gymmet...

Hormonprickig och rivmärken efter vassa naglar i ansiktet- men söt ändå. Den lilla hakan är så söt att jag har lust att pussa ihjäl den!


Nu- dax att sova! 







7 kommentarer:

  1. ÅÅ va han ser go ut, en riktig guldklimp!!
    Hakan ser verkligen helt underbar ut:)
    Såg på förra inlägget att han redan har blivit så stark i nacken ,oj va det går fort.
    Hoppas våren kommer tillbaka så ni får ta långa härliga promenader. / Lena L

    SvaraRadera
  2. Åhhh va go!! Roligt att du vill dela med dig bilderna på Olle! /JM

    SvaraRadera
  3. Vilken sötis han är <3

    SvaraRadera
  4. Sötnöt ☺Ja det är ju bra för storebror att träna i gymmet för det ska ju dessa stora killar göra några timmar i veckan ;) Kram på er! Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt med lite lätt gymmande för storebrodern ibland:)

      Radera
  5. Mysiga bilder på mysiga killar :)
    Satte en liten blomma vid Julias grav i lördags, men om den får vara oäten eller inte vet man ju inte när det var fullt av rådjursspår lite överallt. Hon i blomsterhallen sa, att gula blommor brukar få vara ifred ibland, så vi kan ju alltid hoppas! Det blir bättre väder, alltid....
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blomman var kvar häromdagen, och jag tror rådjuren varit snälla mot kyrkogården iår. Det jag planterat har iaf fått vara ifred nu, i motsts till förra året, då i princip allt blev uppätet...

      Radera