lördag 3 maj 2014

Sent på lördagskvällen....

Idag har snälla farmor hjälpt mig att baka bullar! 


Vi bakade häromdagen också men när hon såg åtgången på bullar när Victor och hans polare var med och käkade så bestämde hon sig för att göra ytterligare ett bak så att vi har i frysen ett tag. Verkligen snällt, och mycket uppskattat!

Imorgon ska  vi köra farmor till bussen igen och det kommer bli tomt utan henne här. Dessutom börjar en helt ny vardag för min del på måndag. Peter börjar jobba igen och jag och Olle ska försöka hitta egna rutiner som gör att dagarna flyter på.
Tack för tipsen om lindring för magont. Jag har faktiskt funderat på att köpa magdroppar åt Olle, men vill avvakta tills jag pratat med BVC på måndag.
Han har haft ett par dagar nu som magen funkar riktigt bra och då är han Mr Nöjd! Men nu ikväll bubblar det som bara den i magen och han är allt annat än solig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar