måndag 26 maj 2014

Helgen och mors dag...

Hoppas ni haft en fin helg! 

Vi bjöd in vänner på spontangrillning i fredags och det blev en mysig kväll med massa prat. Lördagen hade vi slappardag allihop och igår var det mors dag... 
Jag blev tillsagd att gå och lägga mig igen när jag klev ur sängen, så kom grabbarna upp med en kopp kaffe och ett litet paket. Victor hade valt ut fina örhängen som jag önskat mig...
Min önskan för dagen var en utflykt, och det blev det också- till Björken! Och Victor följde med dagen till ära, inte ofta han hakar på när vi gör utflykter längre...
Och för Olle blev det premiärtur i fågeltornet, han trivdes gott i bärselen:)









Iallafall så blev det en fin tur. Vädret var inte det bästa men det spelade ingen roll. Huvudsaken var att vi gjorde något tillsammans!

Min egen mamma tillbringade dagen på resande fot på väg hem från Rhodos så henne får jag fira nån annan gång.

Min andra mors dag utan Julia...det svider ont än ska gudarna veta...! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar