måndag 5 maj 2014

Första ensamma dagen...

Idag var min och Olles första " ensam" dag när pappa börjat jobba och storebror är i skolan. Dessutom hade vi BVC besök kl 10 på fm, vilket gjorde att det blev lite körigt i början på dagen, med hundar som ska kissas, bröst som ska pumpas osv , men sen har det flutit på riktigt bra! 
Jag har absolut inget att klaga på för han är verkligen världens snällaste bebis! Sover långa perioder och är allmänt nöjd med livet. 
På BVC vägdes han och han hade ökat i vikt till 4380, alltså nästan 2 hg upp från födelsevikten. 2,5 cm längre hade han blivit också. Det verkar som om jag har lite kräm i tuttarna fast jag bara pumpar:)

När BVC var avklarat tog vi en riktig långpromenad med hundarna. 
Jag måste verkligen berömma Emmaljunga vagnen som jag köpte begagnad. Den är hur fin som helst att köra och riktigt ombonad och mysig! 





Och nu i em har vi provat nya babygymet från ikea som fick betyget väl godkänd av Olle:)


Mycket intressana figurer:)




2 kommentarer:

  1. Det syns att Olle trivs i sitt "gym" och även i vagnen, vilken nöjd liten grabb :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mormors prins så go han är.Kram

    SvaraRadera