tisdag 20 maj 2014

Gamla kort...

I helgen som var rotade jag igenom gamla kort och album från när Victor och Julia var små, jag tycker det är så kul att jämföra ålder när första leendet kom, när det rullades runt osv, och så hittade jag ett album från när jag var liten som jag tyckte var väldigt kul att kolla i.
Tänkte jag skulle visa hur jag såg ut då...

Jag vet inte hur gammal jag är på kortet men jag skulle nog tippa på 1-2 månader.  Jag såg genast att Olle och jag har precis  likadana näsor:)



Och så här såg jag ut när jag var 6 månader. Klänningen har jag faktiskt kvar och den har Olivia nu. 


Och här tror jag att jag är 1 år...Ganska söt va?


När jag döptes såg mina päron ut såhär...jag gillar verkligen vidden i pappas byxor:) 


Jag ska ta lite kort ur Victor och Julias album också och visa er framöver. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar