torsdag 21 februari 2013

Time out!

Jag har tagit en time out på några veckor.

Laddar om batterierna ( som gick på reserverna de sista veckorna) . Det var hög tid att lyssna på kroppen som är ganska tydlig mot mig.



Jag ska ta tillvara på den här tiden och rensa skallen ordentligt.
Jag ska:

Gå långa promenader
Läsa böcker
Gå igenom bloggen och läsa igenom ett år tillbaks
Försöka hitta tillbaka till skrattet som kommer från hjärtat
Klura på var jag vill vara om 1 år, 5 år, 10 år....
Lite av varje alltså.

Kanske ses vi i vårsolen?

Kram så länge!









8 kommentarer:

  1. Ta vara på dig och familjen, vi ses säkert ute på Sunne emellan åt.
    mvh
    Peter & Cissi m fam.

    SvaraRadera
  2. Lyssna på din kropp och ta väl hand om dig. Kom gärna ut på en fika till oss och varför inte en promenad.....tänker mycket på er, det ska ni veta....många kramar / Jennie noladaln <3

    SvaraRadera
  3. Ja man behöver nog stanna upp ibland och lyssna på sin kropp..
    Vi hoppas på många soliga dagar, för finns det nåt bättre än att gå ut och gå och vända ansiktet mot solen! Då kommer krafterna tillbaka. Och så kanske vi se på ett uppiggande pass på Spa ;))
    Ta hand om dig! Kramar /Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  4. Kram till dig också! Hoppas att ses snart!

    SvaraRadera
  5. Bra igen Maria! Lyssna och känn av hur du orkar och mår, det går inte att skynda på sorgbearbetning den måste få ta den tid den tar.. och helt plötsligt så känns det lättare, men låt det ta den tid det behövs. Många varma kramar Ida

    SvaraRadera
  6. Hoppas tiden gör dig gott o att våren ger dig värme o energi kramar Ewao

    SvaraRadera
  7. Maria, Peter och Victor, Ni vet att mina/våra tankar är hos er.
    Tankar och datum finns också hos mig, och er.
    Jag läser alltid Sunnes skolmatsedel och tänker hoppas Victor
    tycker om maten.
    Hälsningar och KRAMAR TILL ER

















    SvaraRadera
  8. KRAMAR OCH HÄLSNINGAR Är FRÅN
    ULLA OCH SVEN

    SvaraRadera