söndag 10 februari 2013

Hos Malin

Schlager, god mat och mys hos syster igårkväll.
Malins sambo Magnus har en katt som inte är vän av hundar, så vi fick turas om att släppa djuren lösa i lägenheten. Pixi var sådär nöjd med det... mycket pip från buren blev det.

Vad tyckte ni om festivalen?
Min favorit var SHW, och jag blev väldigt förvånad när de inte gick vidare. Fast egentligen var alla låtar helt ok förutom Rickard Wolfs.( Min åsikt). En riktigt bra deltävling.

En som var nöjd med bananens låt var lilla Leo som var såååå trött, men ändå höll sig uppe för att se hans framträdande. Han gjorde tummen upp för hans färgstarka framträdande.
Och Malin och Victor dansade banandansen framför tvn när han gick vidare:)

Sen åkte vi hem till Sunne i snöovädret, trötta men nöjda.









4 kommentarer:

  1. Själv tyckte jag att rätt låt vann kanske för jag är en "rockbluesfan"!
    Snygg stil på dansen och en himla fin kakelugn :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte inte det var någon låt som hade "waw"-faktor. Ingen jag tror på i ett större sammanhang, men kanske trevliga att lyssna på någon gång. Men bättre låtar än förra veckan... Kram!

    SvaraRadera
  3. Har aldrig hört talas om den dansen förrut, men ser kul ut. Kanske kan få lära mig av Victor. Kramiz fr moster

    SvaraRadera
  4. Vi såg också festivalen, tänkte på er när ni skulle åka hem
    vädret var ju inte det bästa. Dansen var fin och så lång Victor
    blivit, ja och så vilken fin kakelugn.
    Kram från oss
    Ulla och Sven

    SvaraRadera