fredag 15 februari 2013

Freeedag....

Och jag ligger just nu nerbäddad i sängen.

När jag vaknade imorse så var benen darriga och pulsen obehagligt hög. Och så har jag ett evigt pipande i öronen som inte vill ge sig.
Jag orkar inte ens bråka med mig själv och tog ett snabbt beslut imorse att stanna hemma idag.

Efter några varv med avslappnings skivan nu på fm så känns det dock lite bättre.
Planen för dagen är att ta det så lugnt som möjligt och vila, och framåt kvällen göra någon god mat.

Chilla, som Victor brukar säga:)

8 kommentarer:

  1. Knasigt att pulsen var hög (utan att du blivit skrämd). Hoppas det blir ännu bättre efter chillningen :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Maria! Ta det lugnt och "chilla". Kram Maria K

    SvaraRadera
  3. Chilla på!! Hoppas du mår bättre snart och att ni alla får en trevlig helg :) Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig! Kram från isa (Evelinas mamma)

    SvaraRadera
  5. Pip i öronen kan vara tinnitus, som i sin tur kan bero på spända nackmuskler eller en lurande förkylning som ligger och väntar på att slå rot. En bacill där och en där och så blommar de ut de elakingarna.
    Ja, ta det lugnt och chilla på som bara den och ha det så skönt i tv soffan, det är ju snart På Spåret!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre idag! Kram! /JM

    SvaraRadera
  7. Just det...idag ska jag tänka lite extra på din Julia, hon har namnsdag idag som min dotter! Kram ♥♥♥ /JM

    SvaraRadera
  8. Maria krya på dig och ha nu en bra helg du Peter och Victor.
    KRAMAR I MÄNGDER från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera