torsdag 21 februari 2013

8 långa månader...

Detta inlägg skrev jag igår, och av någon okänd anledning blev det inte publicerat.
Så- nu kommer det igen, en dag försenat...

Kärleken är
Text: Ingela Pling Forsman

En ängel flög förbi,
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Och som himmels stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets
skeende - med en tro:
Kärleken är

8 otroligt långa månader av sorg & saknad.
Trodde aldrig att detta skulle kunna hända oss, min familj, mina fina barn som jag gjort allt för att skydda från faror. Inte visste jag att det låg en elak sjukdom och lurade som ingen kunde kontrollera...
Jag har fortfarande svårt att förstå att det hänt.

Jag saknar dig så, lillskruttan min!
Varje dag, varje timme tänker jag på dig.
Varje sekund finns du i mitt hjärta.
Där lever du vidare tills den dagen vi ses igen.




10 kommentarer:

  1. Jag har en fin bild på Julia, Frida och hela gänget från Stall Sylva som jag kommer skicka till dig via mail. Att själv vara mamma och läsa om din och familjens sorg och saknad gör ont i hjärtat. Aldrig vill man att något sådant ska hända sina barn, aldrig. Självklart finns hon med er, som ett vackert diamantband av kärlek runt ert hjärta.
    Styrkekramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. Varm kram <3
    Isa

    SvaraRadera

  3. /Jennie Ek

    SvaraRadera
  4. Sänder en varm tanke..vet hur ont det gör...kram

    SvaraRadera
  5. Jaa... det är SÅ svårt att förstå att det ska vara så här.. Som du så fint skriver så försöker ju vi föräldrar att skydda och värna om våra älskade barn... men så helt plötsligt går inte det :( Tänker mycket på er men det går ju aldrig ändå att förstå och känna er sorg och vanmakt.. Styrkekramar till dig, Victor och Peter // Ida

    SvaraRadera
  6. Det smärtar verkligen i hjärtat när man läser, det är ju så otroligt orättvist så det kan inte vara meningen att det ska att förstå något så fruktansvärt. Jag är övertygad om att eran lilla fina tjej är med er där uppe/ kramar till er från Anki.L

    SvaraRadera
  7. Fortfarande svårt att förstå att det är verkligen så finaste Julia<3 kramar Ewa o

    SvaraRadera
  8. Åhhh va ont det gör... Massa styrkekramar till er ❤❤❤ Lotta

    SvaraRadera
  9. Lilla fina Julia... Jag saknar henne

    SvaraRadera