lördag 9 februari 2013

Tack...

Nu har ni stillat lite av min nyfikenhet på vilka ni är.

Och till Åsa G, Semlan var jättegod, men nu får det vara bra med godsaker ett tag. Vågen går åt fel håll om man säger så...

Just nu sitter vi i bilen på väg till KD. Victors garderob behöver uppdateras, och själv är jag nyfiken på vårens kläder. Tänkte kolla läget lite i affärerna.

När vi ändå är i Kd så bjuder vi in oss själva hos syrran på mat ikväll. Hehe
Melodifestivalen ska vi också se där innan bilen går hem till Sunne ikväll igen.

Jag har inte hört något av kvällens bidrag än, jag vet att P4 har ngn typ av "sneakpeak" på fred em, men jag missar den alltid.
Även om många av låtarna är rena rama skiten, så är detta ett spektakel jag ogärna missar.

Peter har rost sig med att räkna mötande bilar från Sunne till Fagerås ( ca 3,5 mil). Antalet blev 304 st varav 170 var utlands registrerade.
Så kul har vi i bilen:)

Kram så länge!

Ser att det blev vääääldigt många kort på mig idag. Tig ett kort som inte kom med, så jag försökte igen. Och igen. Och nu får jag inte bort dem. Pinsamt!









7 kommentarer:

  1. Maria, som jag sagt läser jag alla dina inlägg,
    det känns så skönt att få vara med er och vet vad ni gör. Nu hoppas jag Victor du får tag i
    dom kläder du vill ha och ni får en fin kväll hos Malin och hennes familj. Här har det gått i
    snöskottning tycker jag en längre tid samt litet
    vattenläkage i källaren, annars allt sig likt.
    KRAMAR i MASSOR
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Ja, jag läser ju också jämt som du vet ;) Jag började faktiskt läsa din underbara blogg redan vid ert växthusbyggande, men då vågade jag inte kommentera ;)
    Stor kram <3 Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag började följa din blogg av slump när jag läste om Julias fond på facebook, sedan den dagen läser jag den minst en gång i veckan. Är dock väldigt dålig på att kommentera :/
    Bor i Norge men är själv från de värmländska skogarna :)
    Du verkar vara en sånn där människa som alle borde ha i livet, och jag är övertygad om att Julia sitter på ett moln och ser ned på er med ett leende över vilken fantastisk familj hon fick vara en del och som hon vet att hon alltid kommer vara en del av!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni fick en bra kväll i stora staden :-) Jag har läst bloggen länge o tycker du skriver så bra. Kramisar // Ida

    SvaraRadera
  5. Som du vet är jag en flitig läsare av din blogg,men dålig på att ge kommentarer..
    Du skriver många kloka ord och jag tror vi är många som berörs,inspireras och lär oss av fina dig,Maria.

    Känns bra att du har hitta en bra samtalsproffs som kan hjälpa dig att lätta på hjärta och själ...

    I dag har jag åkt skidor för första gången denna säsong,vi har en granne en bit bort som gör spår.
    Härligt tycker jag så jag hoppas snön får vara kvar ett tag!

    Kram / Lena L

    SvaraRadera
  6. Ha, ha det blev ju Triss i Damer :))
    Kram!

    SvaraRadera