fredag 15 februari 2013

14 Februari



14 Februari är inte " bara" alla <3 dag för mig & Peter.
Ni som hängt med här ett tag minns säkert vårt " smygbröllop" år 2011.
Ingen visste förutom barnen, och våra vittnen.
Lite busigt, men det kändes så rätt att göra det för oss själva.
En fin dag som jag kommer minnas så länge jag lever!

Victor spelade hockey i Arvika igår, så Peter och jag fick fira själva.
Presenter hade han med sig hem efter jobbet också min fina man.
Tre stycken. En från honom, en från Victor och en från Julia.
Blommor, choklad och en fin ljuslykta...
Fina, fina Peter. Vad skulle jag göra utan dig?

Eftersom både jag och Peter var slitna så blev det en lugn kväll framför dator och TV. Peter ramlade i hockeybåset häromdagen och slog i axel & huvud, så han har riktigt ont i ena axeln och ett sår på munnen.
Själv var jag lite yrslig och hade en obehagligt hög puls hela kvällen.
Vi åt lite smörgåstårta, tog ett glas vin och så var det med det.

En lugn och skön kväll hade vi iallafall:)




4 kommentarer:

  1. Så fint, och ni lär aldrig glömma er bröllopsdag :) Trevlig helg finis!

    SvaraRadera
  2. KRAM!! // Ida

    SvaraRadera
  3. Grattis på er bröllopsdag <3 Kram på er från Lotta

    SvaraRadera
  4. ❤ Jennie Ek

    SvaraRadera