måndag 18 februari 2013

Glad & nöjd....

Idag när jag åkte hem på lunch låg ett stort tjockt kuvert till Victor i postlådan.
Det hör inte till vanligheterna förutom när farmor stickat tröjor eller raggisar och postar i brev...

Ni som känner mig vet att jag är den mest nyfikna personen i hela världen. och den här typen av överraskningar är jag extra svag för.
Så när Victor kom hem från skolan stog jag typ i hallen & hoppade med saxen i näven och bad honom klippa upp & titta vad som fanns inuti.

Ja, ni ser själva på bilden vad han fick och hur nöjd han är.
Paketet med en försenad julklapp kom från snälla släktingar som har kontakter " over there".
Tack snälla Ulla, Anders och Anna- Lisa för att ni gjorde Victor så glad!
Och eftersom delad glädje är dubbel glädje så är jag lika glad som Victor.

5 kommentarer:

  1. Nu blir kompisarna säkert lite avis : ) Snygg tröja på en snygg kille ; )

    SvaraRadera
  2. Kul för Victor! William har en likadan som han köpte i New York :) Den hänger så fint på en galge i taket i hans rum.
    Kram Åsa G

    SvaraRadera
  3. Härligt! Här finns det tröjor från Tampa :) De har väl sina drömmar att komma "over there" och få spela det de älskar mest i a f just nu i livet - och drömmar ska ju alla få ha! Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken snygg tröja men framförallt vilken vacker pojke! Kram på er <3 Lotta

    SvaraRadera
  5. Din son kommer att bli en riktig hjärtekrossare! Snart står tjejerna och fnissar utanför huset för att få en skymt av gatans snygging!! Jädrans vad han har växt till sig! Vad är det man brukar säga....pappa laddar bössan och mamma lägger ut taggtråden. Hi hi, Maria du får vara stolt och orolig på samma gång....

    SvaraRadera