tisdag 6 juli 2010

Puh!

Nu jäklar har jag allt fångat dagen! Städat, strukit, sprungit med Victor (som för övrigt har MYCKET bättre kondis än sin mor...)lagat mat OCH handlat. Nu ska jag döda dagen med att absolut göra ingenting!
Jo, lägga mig i en solstol, njuta av eftermiddags solen och läsa Dan Brown´s "Den förlorade Symbolen". Mycket spännande bok!

Igår när jag var i Karlstad kikade jag in på en inrednings butik som heter noll54, och hittade de här fiffiga chablon/mallarna. Jag ska göra fina skyltar tänkte jag... Ta några brädor och tälja till så att de ser så där härligt gammeldags nötta ut, sen måla dem i någon fin färg, och sen svampa på något fint budskap med hjälp av mallarna, eller ett namn eller vad det nu kan bli....fånga dagen kanske...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar