måndag 5 juli 2010

Måndag och första riktiga semester dagen

Vaknade kl halv åtta imorse av att huset höll på att vibrera isär....Skanska lagade en asfalts bit på gatan, ca 20 meter från vårt sovrums fönster, och de hade minsann dragit med sig hela sin maskinpark. Och som de vibrerade och körde på....Det var bara att gilla läget, gå upp och sätta på kaffebryggaren och dra på tränings kläderna.
Jag tog en snabbtur genom Sunne på ca 30 minter och nu jäklar sitter flåset. Jag sprang hela tiden och det är SÅ skönt nu när benen bara pinnar på av sig själva och pulsen ökar. Den där känslan av att "jag är så trött att jag dör" känslan har försvunnit, och istället känns det bara "behagligt jobbigt"...

På hemvägen sprang jag genom Sunne och in på bageriet där jag köpte med frallor hem.
Så nu sitter jag här men en kopp kaffe och marmelad frallor, svattig som bara den och ska strax hoppa i duschen.

Jag och barnen åker ner till Karlstad idag för att hänga med syrran som också har semester, och ikväll går vi på bio. Eclipse!
Victor ville inte följa med så han ska få premiär barn vakta Leo åt oss, så Malin också kan få följa med och se filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar