fredag 23 juli 2010

Laddar...

...för en lååång resa imorgon. Det blir bara jag och Julia som åker och vi har packat en hel del nu ikväll. Fika, mat, samt lite förströelser att ha på resan T&R Ulricehamn.

Idag har vi shoppat hundmat, koppel & halsband, en liten bur med kamouflagemönster att sova/åka i till lilla vovven, samt en del leksaker, godis, svarta påsar mm. Allt inhandlat lokalt på Granngården, som jag tycker har mycket vettiga saker, till bra priser. Nu hade de dessutom rea=)

Det känns lite pirrigt faktiskt...dels att åka så långt alldeles själva, och att få hämta hem en ny familje medlem.
Jag har fnderat mycket på hur det ska gå, kommer hon att kissa inne mycket, och isf VART? Kommer jag att få städa ihjäl mig... Är hon snäll, förvirrad, rädd, lugn....
Är det ett för stort ansvar för Julia.
Kommer Peters hjärta att smälta...han är inte helt 100 på det här med hund och jag har lite dåligt samvete för att vi inte är helt överens...tankarna snurrar på...

Men det visar sig nog imorgon vad för sorts jyckke vi köpt...

Så håll tummarna för att resan går bra, så lovar jag att rapportera om ALLT imorgon kväll.

Stora kramar till er som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar