tisdag 20 juli 2010

Hemma igen!

I Sunne, i vardagen, med familjen, med ytterligare en veckas semester kvar=)

Har mest gått omkring och pysslat här hemma idag. Tänkt över resan, och vad jag skulle vilja göra hemma i trädgården...listan är lång, efter att ha sett så många fina rabatter...men en rabatt ska ju skötas också, och det tar tid! Så jag är lite kluven än.

Jag kom iallafall på att jag ville ha ett litet bord på altanen, ett i vitt helst, med klaffar som man kan fälla upp eller ner beroende på om man har mycket eller lite blommmor...och som också kunde fungera som ett avlastnigs bord när man är många och äter mat.

Så jag drog iväg mer Peter på loppis...och se vad vi hittade...!




Precis ett som jag ville ha!
Ibland har man bara sån tur!

Peter som är modigare än mig prutade ner det från 400.- till 250.-!

Kan inte bli bättre=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar