söndag 11 juli 2010

Bloggen har "vilat"

några dagar, och det har jag med!

Nu har äntligen semester lunken infunnit sig i kroppen, och dagarna bara kommer och går, i sakta och härligt lugnt tempo! Nu tar jag dagen som den kommer helt enkelt!

Peter har också tagit semester, så nu kan vi äntligen leva vår liv efter samma schema...veckan som varit har jag legat 4-5 timmar efter hans schema...
När jag tycker att det är dax att gå upp på morgoen har han redan jobbat i flera timmar...och när han går och lägger på kvällen tycker jag att det är eftermiddag- typ....

Den här veckan har det ju varit underbart väder och vi har varit på vattenlandet flera dagar. Igår tog jag mig äntligen upp ur solstolen och tog mod till mig och åkte flera av attraktionerna FLERA gånger! Det är kul när man väl kommer igång...

All tid vi tillbringar i solen har gjort att semester looken börjar infinna sig, och då speciellt på Victor!
Han är så brun att jag börjar fundera på om han verkligen är vårt barn...han ser nästan inte Svensk ut längre...
Jag vet att jag har bra pigment, men hans är 100 ggr starkare!

Här är hans nacke...som är allt annat än blek!





Och här är jag själv...osminkad, men glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar