fredag 10 juli 2009

Syskonträff

Igår hade jag mina kära systrar på besök!
Min helsyster Malin bor i Karlstad och henne träffar jag lite då & då.
Min andra syster är Evelina. Vi är halvsystrar, eftersom pappa skaffade 2 nya kidz ganska snart efter att han och mamma separerade.
Vi träffas inte så ofta, kanske 1 gång/ år. Men fast vi inte ses så ofta känns det som vi är nära, och kan prata om det mesta.

Idag är Evelina 19 år och jag ser henne ännu som en LILLA syster.
Blev därför ganska chockad när jag såg hennes student bilder på FB. Båder röka & kröka...Undrar om papy vet ...?
Nåja, de kom redan vid lunchtid, vilket mina barn var tacksamma för. Då hade de både sällskap och köksor. Och jag slapp att ha ångest för att de är ensamma hemma. Och så kunde jag käka på jobbet istället för att stressa hem=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar