torsdag 16 juli 2009

Packar...

Mmmm. Vad gott att killa sig nere i magen...

Råttfälla i tungan....

Efter jobbet var klart idag bjöd Sagolika Sommar i Sunne på en hisnande FAKIRSHOW!
Just det, det har nog aldrig inträffat förr i vår lilla by....men jag tror att den var riktigt uppskattad, av både gammal som ung! Själv blundade jag när fakiren Orthae gjorde sina grymma trick.
Usch och fy! Självplågeri är jag inte faschinerad av, kan jag lugnt konstatera efter det här. Men han var grymt duktig på sin sak!

Ikväll har jag packat eftersom vi ska åka bort över helgen och kanske lite in på nästa vecka. Jag börjar ju semesterperiod nr.2 imorgon=))))))Ska bli skönt!

Först stoppar vi hos min pappa i Finspång. Vi sover över där tills på lördag. Barnen lämnar vi kvar i hans förvar, och jag håller tummarna för att det går bra! De har nämligen aldrig varit ensamma hos honom. Peter och jag drar vidare till Hultsfred och Sonisphere?? festivalen där vi ska se bl.a Metallica spela.
Jag kan inte påstå att jag är överdrivet förtjust i den typen av musik som festivalen representerar, men just därför tror jag att jag kommer att ha skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar