onsdag 8 juli 2009

Bloggtorka

Ursäkta blogguppehållet...Jag har varit så kvällstrött att jag inte ens orkat öppna datorn hemma. Så nu sitter jag på jobbet och har en mini paus -och passar då på att skriva lite.

De senast dagarna har det varit rena rama pissvädret, och det har inte gjort underverk med mitt humör precis. Eller så har jag en släng av PMS- kris. IGEN! Tror jag blivit immun mot tabletterna jag äter mot det. Jag brusar upp väldigt lätt. Blir ofta ledsen eller hysteriskt glad. Men framför allt väldigt trött, av alla bergochdalbanekänslor...

Nåväl, jag ska knalla till hälsokosten på lunchen och kolla om de har lite starkare saker än det jag äter. Så får vi hoppas att monstret i mig lugnar sig lite. Hehe!

Om jag ska skriva något om vad jag gjort de här dagarna, så kan jag upplysa er om att jag sett på TV. Men inte vilken TV som helst- utan vår nya platt TV i vårt nya mysrum i källaren. Så skönt! Soffan är så stor och djup så vi kan ligga i den allihopa utan att det blir för trångt. Och efter att jag sett på Tv så har jag stupat i säng. Kul liv va?
NOT!
Men ikväll ska jag ta mig i kragen och gå och träna! Det brukar jag bli piggare och gladare av=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar